Moj račun
0
Dostava: Besplatna
Sveukupno: 0,00 €
Pregled košarice
Do besplatne dostave nedostaje vam 40,00 €

Nudimo vam besplatno savjetovanje, kontakirajte nas pozivom ili putem emaila.

099 206 3320 042 206 332 [email protected]
Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Narudžba
Kako mogu naručiti na web shopu ljekarnaonline.hr?

Na web shopu Ljekarne Salus ljekarnaonline.hr/ možete naručiti sve kao i u bilo kojoj trgovini ili web shopu. Pogledajte što sve imamo od artikala, dodajte u košaricu ili listu želja, pregledajte košaricu, dovršite kupovinu, ispunite svoje podatke za dostavu, odaberite vrstu plaćanja: gotovinom - pouzećem, online plaćanje karticama ili općom uplatnicom gdje vam na mail dostavimo nalog za plaćanje. Dostava će prema vama krenuti 1-5 radnih dana ovisi u koje vrijeme ste napravili narudžbu i imamo li sve proizvode trenutno u našim ljekarnama. Kod opće uplatnice onaj dan kad uplata bude vidljiva na našem računu. 

Mogu li napraviti narudžbu bez korisničkog računa?

Da. Imamo opcija gosti ako nemate korisnički račun. Kad završite s kupnjom, ispunite podatke za plaćanje i dostavu, vaš paket će stići na adresu koju ste odabrali. Korisnički račun znači lakšu i bržu narudžbu nema ponovnog upisa podataka za dostavu te nudi još mnoge pogodnost. Isplati se imati korisnički račun. 

Mogu li otkazati narudžbu ako još uvijek nije poslana?

Naravno ako još uvijek nije poslana. Narudžbu možete otkazati:

Što se događa nakon što napravim narudžbu?

Nakon završene narudžbe dobivate od nas na mail potvrdu narudžbe. Čim netko iz našeg web shop ljekarnaonline tima zaprimi vašu narudžbu, provjeri uplatu, pripremamo proizvode, pakiramo ih i šaljemo na vašu adresu. Ako slučajno nešto nije u redu s vašom narudžbom javit ćemo vam se da riješimo nastali problem.

Kako mogu vidjeti svoje prethodne narudžbe?

Ako želite vidjeti prethodne narudžbe morate prvo napraviti korisnički račun, jedino tako će vaše narudžbe biti pohranjene u našem sustavu. Korisnički račun vam dobro dođe jer u njemu možete koristiti kupone za popust i ostale pogodnosti. Registriraj se.

Što znači prioritetna narudžba (+1,99€)

Pomaknite svoju narudžbu na početak reda. Paket s vašim proizvodima ćemo pripremiti prioritetno prije redovnih narudžbi. Time osigurajte obradu i slanje vaše narudžbe istog ili najkasnije sljedećeg radnog dana nakon primitka narudžbe ako imamo proizvode koje ste naručili na stanju. Ako slučajno nemamo javit ćemo vam se na vaš kontakt broj da znate kad bi paket mogao biti na vašoj adresi. U slučaju odabira prioritetne dostave, trošak dostave povećava se za 1,99€. Odabir prioritetne dostave ne jamči isporuku sljedeći dan. Narudžbu ćemo isporučiti što je brže moguće.

Plaćanje
Na koje sve načine mogu platiti svoju narudžbu?

Plaćanje možete izvršiti na 3 načina:
1. Karticama na rate kako imate ugovoreno s vašom bankom.
Kod većine banaka iznad 40 € možete podijeliti na rate, a kod nekih minimalni iznos narudžbe je 80 €
Kartično plaćanje:

  • DINERS - jednokratno ili 2-6 rata
  • MAESTRO - jednokratno
  • MASTERCARD - jednokratno
  • VISA PREMIUM - jednokratno ili 2-6 rata
  • VISA - jednokratno
  • DISCOVERCARD - jednokratno 

Plaćanje kreditnim karticama obavljate na siguran način preko CorvusPay - fleksibilna, maksimalno pouzdana, visoko dostupna Internet Payment Gateway usluga za plaćanje karticama u web trgovinama, provjerena kroz milijune transakcija provedenih za više stotina trgovaca iz Hrvatske i regije!
Corvus Pay je prva FinTech tvrtka u Hrvatskoj koja je od Hrvatske narodne banke dobila licencu za izvršavanje usluge iniciranja plaćanja.
https://www.corvuspay.com/
2. Općom uplatnicom na  Žiro račun : HR5324840081502002394  Raiffeissen Bank d.d 
3. Gotovinom - Pouzećem doplata (0.80 €): Odaberete li opciju plaćanja pouzećem, pošiljku ćete platiti gotovinom dostavljaču prilikom preuzimanja. 

Koliko traje povrat novca kod otkazivanje narudžbe?

Povrat novčanih sredstva prema vama radimo isti, ili najkasnije sljedeći radni dan nakon otkazivanja. Novac će biti vidljiv na vašem računu unutar 2 do 28 radnih dana, što je u potpunosti ovisi o vašoj banci. Mi nažalost ne možemo ubrzati taj proces.

Postoji li minimalni iznos narudžbe?

Minimalni iznos narudžbe ne postoji. Za iznos narudžbe manji od 40,00 € cijena dostave je 4,50 eura, a ako je iznos narudžbe iznad 40,00 eura dostava je besplatna. Ove cijene dostave su za cijelu Hrvatsku.

Ne mogu izvršiti plaćanje karticom?
  • Provjerite imate li aktivnu i funkcionalnu Wi-Fi vezu ili podatkovnu vezu mobilnog uređaja.
  • Pokušajte ponovno, ako i dalje ne možete izvršiti plaćanje provjerite s vašom bankom da li vam je kartica ispravna.
  • Ako plaćate na rate pokušajte promijeniti broj rata (povećajte ili smanjite) svaka banka ima svoje uvjete poslovanja. Mnogi korisnici nisu sigurni na koliko rata mogu podijeliti svoju kupovinu, ali tu informaciju možete dobiti u vašoj banci.  
Dostava
Koliko košta dostava?

Za iznos narudžbe iznad (40,00€) eura dostava je besplatna.
Dostava GLS-om iznosi (4,50€) eura za cijelu Hrvatsku.
GLS Paketomat (3,00€) eura (Preuzmi svoj paket kad god želiš od 0-24)
Prioritetna narudžba (+ 1,99€)
Plaćanje prilikom dostave gotovinom-pouzećem (doplata 0,80€ euro) i ako imate besplatnu dostavu.
Dostavu vršimo: Dostavnom službom GLS

Koliko dana traje dostava paketa?

Ako imate sreće već sljedeći dan paket će biti kod vas (ovisi u koje vrijeme ste napravili narudžbu i raspoloživosti proizvoda). Ljekarna Salus će sve narudžbe poslati u roku 1 do 5 radnih dana, ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Ako vam ne možemo isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan. Ljekarna Salus ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke u izvanrednim situacijama (vremenske neprilike, nesreće i drugo). Kako bi osigurali što kvalitetniju komunikaciju između vas i dostavne služe, ustupiti ćemo vaš kontakt broj koji ste nam naveli u narudžbi.

Kako preuzeti paket na Paketomatu

1. Klikni na "preuzimanje paketa PIN kodom"

2. Upiši kod koji si dobio SMS-om ili e-mailom

3. Klikni na "potvrdi" i pretinac će se otvoriti

4. Preuzmi svoj paket

5. Zatvori pretinac

Pročitaj više na GLS stranici

Tko plaća dostavu kod povrata proizvoda?

Ako ste naručili proizvod koji ipak ne želite, broj ne odgovara ili nekog drugog razloga uvijek možete vratiti. Neotvoren i neoštećen proizvod možete vratiti u zakonskom roku od 14 dana. Nažalost, povrat putem dostavne službe (ako vam je dostavljeno što ste naručili bez oštećenja) plaćate vi.

Kako prijaviti proizvode oštećene prilikom dostave?

Ako vam je dostavljen oštećen ili otvoren paket. Trošak zamjene paketa snosimo mi. Fotografirajte i pošaljite nam dokaz o uništenim proizvodima na:

Mogu li naručene proizvode osobno podignuti?

Možete. Nakon što ste odabrali proizvode koje želite, ispunite svoje osobne podatke i kod odabira načina dostave odaberete osobno preuzimanje. Osobno preuzimanje možete ostvariti u ljekarni SALUS Pos Ulica Hrvatskih branitelja 11 Varaždin. Čim vaši proizvodi budu spremni šaljemo vam obavijest na mail da je vaša narudžba obrađena i spremna za preuzimanje.

Kako se radi razmjena paketa ako smo ju prethodno dogovorili?

Dostavna služba dostavlja ponovo robu na vašu adresu, istovremeno od vas primatelja preuzima paket, te ga prevozi natrag pošiljatelju u ovom slučaju nama. Paket koji vraćate nama mora biti uredno zapakiran sa zaštićenim proizvodima kako ste ga zaprimili.

Ostalo
Zbrajaju li se popusti prilikom kupovine?

Nažalost, nije moguće kombinirati i zbrajati popuste. Popusti se nekad preklapaju ali uvijek vam piše na proizvodu koja je cijena s popustom.

Kada dolazi poklon uz kupnju?

Na nekim proizvodima iz iste linije piše poklon, a na nekima nema nikakve oznake. Ako na proizvodu koji ste odabrali piše (poklon, naziv poklona ili 1+1 gratis) tada pakiramo navedeni poklon proizvod uz odabrani proizvod. Ako uz sliku proizvoda više ne piše (poklon, naziv poklona ili 1+1 gratis) akcija je istekla ili su podijeljeni svi poklon proizvodi. Poklon proizvodi su ograničeni količinom ili datumom akcije pa treba pratiti do kada traje akcija.

Mogu li naknadno dodavati proizvode u svoju narudžbu ?

Kontaktirajte nas i mi ćemo dodati proizvode u vaš paket da ne plaćate novu poštarinu, osim u slučaju da je vaš paket već poslan. Javite nam se na: 
Tel: Web shop: 099/ 206 - 3320 
E-mail informacije i reklamacije: [email protected]

Želiš 10% popusta?

Prijavom na Newsletter-Novosti ostvari 10% popusta na prvu narudžbu. Kupon od 10% se ne zbraja s drugim popustima. Kupon ne vrijedi za akcijska pakiranja i već snižene proizvode. Stručni savjeti magistara farmacije i informacije o nadolazećim akcijama i popustima stižu besplatno na vaš email.

Nisam dobio/la (mail - kupon) nakon prijave na Newsletter-Novosti

Ako niste dobili kupon nakon prijave na mail:
1.Provjerite da mail nije završio u neželjenoj pošti. 
2.Prilikom prijave obavezno kliknete na link kao potvrdu prijave na newsletter inače se kod neće dostaviti.
3.Kod prijave morate staviti kvačicu da se slažete s GDPR odredbom. 
4.Ako ste dobili kod za popust, a sustav ga ne želi prihvatiti potvrdite vaš korisnički račun u mailu koj ste dobili.
Ako ste sve navedeno provjerili i dalje niste dobili kod za popust molim da nam se javite da provjerimo. 

Pitanja na proizvodima
Mogu li napravit narudžbu bez korisničkog računa?

Da. Imamo opcija gosti ako nemate korisnički račun. Kad završite s kupnjom, ispunite podatke za plaćanje i dostavu, vaš paket će stići na adresu koju ste odabrali. Korisnički račun znači lakšu i bržu narudžbu nema ponovnog upisa podataka za dostavu te nudi još mnoge pogodnost. Isplati se imati korisnički račun. 

Sustav mi ne dozvoljava da završim kupovinu. Što da radim?
  • Provjerite jeste li ispunili sva polja predviđena za dostavu.  
  • Provjerite jeste li prihvatili uvjetima kupnje kako bi mogli završiti narudžbu.
  • Provjerite imate li aktivnu i funkcionalnu Wi-Fi vezu ili podatkovnu vezu mobilnog uređaja.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene ili otvorene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni ili oštečeni prilikom dostave, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Ako proizvod želite zamijeniti ili samo vratiti, a proizvod nije oštećen vi snosite trošak dostave.
 

PItanja na poklon bonovima
U kojem vremenskom roku moram iskoristiti poklon bon?

Poklon bon morate iskoristit u roku od 1 godine od datuma kada je napravljen.

Kome su namijenjeni poklon bonovi?

Želite razveseliti dragu Vam osobu, a niste sigurni koji poklon je najbolji. 
Najbolji poklon je onaj koji sami stvarno želimo - ne nagađaj što drugi ljudi žele, pokloni im točno to :)
Poklon bon bira najbolji poklon! 

Mogu li doplatit ako mi je iznos košarice veći od poklon bona?

Naravno da možete!
Vaša košarica će biti umanjena za vrijednost poklon bona nakon pregleda košarice kad ga ukucate u odgovarajuće mjesto.
Plaćate iznos koji je ostao nakon što ste ukucali poklon bon.

Kada i gdje upisujem poklon bon ?

Nakon što ste dodali sve proizvode u košaricu stisnete pregled košarice i ispod proizvoda ili s desne strane nalazi se mjesto gdje se upisuje poklon bon ili kod za popust (piše unesi kod). 
Nakon upisa poklon bona stisnite (Pošalji) i iznos vaše košarice će se smanjiti za vrijednost bona ili koda. 

Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje?

Nazovite nas ili nam pošaljite email.

Nudimo vam besplatno savjetovanje, kontakirajte nas pozivom ili putem emaila.

099 206 3320 042 206 332 [email protected]
Za one koji žele više
Prijavom na Newsletter ostvari 10% popusta na prvu narudžbu. Stručni savjeti magistara farmacije i informacije o nadolazećim akcijama i popustima stižu besplatno na vaš email.
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .
Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.
Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Facebook like i podijeli

Facebook share

Facebook gumb share

Twitter

Google analytics

Google ecommerce

Google Tag Manager